Nike - постачальник м'ячів для жіночих турнірів УЄФА

18.03.19  270
розвиток жіночого футболу, Найк, ФФУ, УЄФА, UEFA Nike, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футбол
Nike став черговим глобальним брендом, який підтримав жіночий футбол під егідою УЄФА. Виробник спортивних товарів став офіційним постачальником м'ячів для жіночих турнірів УЄФА, включаючи Лігу чемпіонів УЄФА і Євро-2021, а також офіційним партнером кампанії Together #WePlayStrong.

Nike послідувала прикладу Visa. Компанія, що надає послуги проведення платіжних операцій, стала першим в історії головним спонсором жіночого футболу УЄФА і підписала угоду на сім років. Nike висловила прихильність до розвитку жіночого футболу тим, що підтримала п'ятирічний план УЄФА, який повинен закріпити позиції футболу як провідного жіночого виду спорту в Європі.

Nike стала ексклюзивним постачальником офіційних м'ячів для жіночих турнірів УЄФА, включаючи Лігу чемпіонів серед жінок, чемпіонат Європи серед жінок, чемпіонати Європи серед дівчат до 19 та до 17 років, а також чемпіонат Європи з футзалу серед жінок.

розвиток жіночого футболу, Найк, ФФУ, УЄФА, UEFA Nike, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футболДоговір охоплює термін до закінчення фінальної стадії жіночого ЄВРО-2021 Англії. В рамках угоди компанією Nike буде розроблений спеціальний м'яч, який забезпечить жіночим турнірів ще більше оригінальності і креативу.

"Ми раді партнерству з таким престижним світовим брендом. Компанія Nike відома своєю націленістю на рівноправність в спорті і підтримкою спортсменок по всій планеті", - підкреслила глава відділу жіночого футболу УЄФА Надін Кесслер.

"Наявність такого постачальника офіційних м'ячів і партнера наших турнірів і кампаній, в тому числі кампанії Разом #WePlayStrong, є потужним месиджем про те, що відтепер про жіночий футбол судитимуть самостійно. Одночасно це важлива віха в роботі з розвитку цього сектора за межами футбольного поля", - продовжила Кесслер.

"Ми зробили крок до поділу партнерських угод і прав по відношенню до чоловічого футболу, тому що в УЄФА ми віримо в це, і з цією вірою і довгостроковою підтримкою жіночої гри ми хочемо досягти
нових висот разом з Nike .

У наших організацій є однакові обов'язки, ми відчуваємо однакову пристрасть до розвитку жіночого футболу, хочемо, щоб цей вид спорту приносив якомога більше радості людям - і тим, хто грає в футбол, і тим, хто його дивиться ", - підкреслила Кесслер.

Ця новина - черговий суттєвий крок на шляху до комерціалізації жіночого футболу на території Європи. В один момент УЄФА не побоявся змінити традиційну модель спонсорства в спорті, відокремивши спонсорські права в чоловічому футболі від жіночого.

розвиток жіночого футболу, Найк, ФФУ, УЄФА, UEFA Nike, Together #WePlayStrong, женский футбол, жіночий футболТакий крок був зроблений для розвитку жіночих футбольних турнірів і збільшення числа дівчаток і жінок, що грають в футбол. У них з'являються нові можливості, що в свою чергу піде на користь 5-річному стратегічному плану УЄФА, який прагне зробити футбол спортом номер один для дівчаток і жінок Європи.

"У Nike і УЄФА схожі амбіції. Ми хочемо, щоб жіночий футбол реалізував свій величезний потенціал, - заявив представник Nike Берт Хойт. - Турніри УЄФА - це вершина клубного футболу і футболу за участю національних команд. За допомогою нашого унікального нововведення і підтримки жіночого футболу на всіх рівнях ми доб'ємося його розвитку для наступного покоління футболісток ".


© 2019 UEFA


Стаття:

Nike - постачальник м'ячів для жіночих турнірів УЄФА



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
РІЗНЕ: